پایگاه خبری مجمع جهانی خادمین شهدا

جلسات و اخبار مجمع جهانی خادمین شهدا _ارتباط با مدیر :ایتا @hamedani_52ir

پایگاه خبری مجمع جهانی خادمین شهدا

جلسات و اخبار مجمع جهانی خادمین شهدا _ارتباط با مدیر :ایتا @hamedani_52ir

سلام خوش آمدید

 

🔴انتقاد مدیر مجمع جهانی خادمین شهدا به دست اندرکاران و مسئولین گلزار شهدا.

⏪به گزارش پایگاه خبری مجمع جهانی خادمین شهدا، شاهد خبر :

جلیل محمدی همدانی مدیر این مجمع به تعلل مدیران گلزار شهدای سراسر کشور ، مبنی بر نارضایتی مقام معظم رهبری ، در مورد یکسان سازی قبور مطهر شهدا انتقاد کرد. ❇محمدی همدانی :با توجه به تذکرات معظم له ، چرا با گذشت یک ماه و اندی از طرف مسئولین امر و متولیان در این بخش هیچ تلاشی برای انجام دستورات و رفع دغدغه ایشان دیده یا شنیده نمی شود؟ *مدیر این مجمع در ادامه افزود: درخواست ما از متولیان و مسئولین ذی ربط در سراسر کشور اقدامات لازم برای اجرای این امر مهم است. *ایشان در پایان از خادمین و محبان شهدای سراسر کشور درخواست پیگیری تا حصول نتیجه را خواستار شد.

 به نام خدا لنگ لنگان طریقت... در تمام جوامع بشری انسانها اصولی را برای خود ترسیم و بر مبنای آن طی طریق می کنند. در جامعه اسلامی و خصوصا جمهوری اسلامی ایران نیز مردم و مسئولین پایبند اصول و قوایدی هستند .در این میان اکثریت برای هدایت و رستگاری ولایتمداری را برای خود یک اصل می دانند. اما باید توجه داشت که اعتقاد و اخلاص بدونه بصیرت و معرفت راه به جایی نخواهد برد زیرا عدم آگاهی دقیق باعث می شود انسان در مواقع حساس نتواند بدونه چون و چرا فرمان ولی خود را انجام دهد. ولایتمداری مانند هر مسئله اعتقادی و رفتار ظاهری دیگر دارای مراتب و درجات گوناگون است و طبیعی است که هر مرتبه اثر یا اثار مربوط به خود دارد ، برای رسیدن به مرتبه عالی باید به لوازم آن از روی اعتقاد و اخلاص تن داد و تسلیم محض ولی و مقتدای خود شد. ولایتمدار راستین و با بصیرت در برابر فرامین و انتظارات به حق ولی امر مسلمین هیچگاه گزینشی عمل نمی کند و در همه موارد با امام و ولی خویش همراهی می نماید.حتی جایی که اجرای فرامین او با منافع فردی و گروهی اش سازگار نباشد . انسان ولایتمدار نمی تواند هر جا با سلیقه و منافعش همسو و سازگار نبود از انجام دستورات شانه خالی کند و بایستی همسو با منویات ولایت امر و رهبر قدم بردارد. در مواری تعلل در برخی دستورات که باید به طور سریع و بدونه فوت وقت انجام شود اگر بنابه دلایلی صورت نپذیرد نیز عدم تبعیت از ولایت محسوب شده و فرد نمی تواند خود را ولایتمدار بخواند. بنده قصد ندارم کسی را متهم کنم اما متاسفانه در مواردی می بینیم از طرف مسئولین به دغدغه های ولی امر مسلمین در اسرع وقت پاسخ داده نمی شود در حالی که خود را ولایتمدار می خوانند . در این جا قصد دارم به موضوع روز دهم بهمن ماه که رهبر معظم انقلاب و در زیارت از گلزار شهدا ، انتقاد و اعتراضی به یکسان سازی قبور مطهر شهدا داشتند. فرماندهی معظم کل قوا کار یکسان سازی قبور شهدا را یک کارغلط دانسته و می فرمایند: یکی از کارهای بدی که بعضی از مدیران گلزارهای شهدا انجام می دهند ، این کار غلط یکسان سازی قبور شهداست ، و در بخش دیگری فرمودند: هیچ لزومی ندارد که ما این علامت ها را صاف کنیم به خیال اینکه می خواهیم زیباسازی کنیم ، زیبایی هر چیزی به حسب خودش است، با توجه به تذکرات معظم له و ناراحتی ایشان از این موضوع که آن را یک کار غلط و بد می دانند چرا با گذشت یک ماه و اندی از طرف مسئولین امر و متولیان در این بخش هیچ تلاشی برای انجام دستورات و رفع دغدغه ایشان دیده یا شنیده نمی شود؟ دست اندرکاران این حوزه به خوبی می دانند یکی از خصوصیات بارز شهدا اطاعت بی چون و چرا از ولایت فقیه است که در وصیت نامه های این عزیزان به آن تاکید شده است . انتظار ما از کسانی که خود را خادمین شهدا می دانند و در تلاشند تا فرهنگ جهاد و شهادت برای همیشه جاوید بماند بیش از سایر مسئولین است ، زیرا انتقال این فرهنگ به نسل های آینده در گرو حفظ حرمت به شهدا و خانواده معظم آنان ، و مهمتر از آن عمل به وصیت ایشان است. لذا درخواست جدی ما ازمتولیان و مسئولین ذی ربط در سراسر کشور این است ،بدونه فوت وقت و به سرعت اقدامات لازم برای اجرای این امر مهم به عمل اورند. اللهم عجل لولیک الفرج .
✍🏻جلیل محمدی همدانی
 
 
 
 
  • مجمع جهانی خادمین شهدا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پایگاه خبری مجمع جهانی خادمین شهدا

این سایت زیر نظر کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام، جهت درج اخبار، بیانیه و مراسمات شهدایی ایجاد شده است.