پایگاه خبری مجمع جهانی خادمین شهدا

جلسات و اخبار مجمع جهانی خادمین شهدا _ارتباط با مدیر :ایتا @hamedani_52ir

پایگاه خبری مجمع جهانی خادمین شهدا

جلسات و اخبار مجمع جهانی خادمین شهدا _ارتباط با مدیر :ایتا @hamedani_52ir

سلام خوش آمدید

 

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم هوالقهار..

امر به معروف و نهی از منکر ، هر دو از ارکان و اهم فرایض اسلام و شعبه ای از جهاد است.چنانچه در روایات کثیره تصریح گردیده و امر اکید بر آن و تهدید شدید بر ترکش در ایات و روایات بسیار رسیده است.

حضرت امام رضا علیه السلام می فرماید:باید امر به معروف و نهی از منکر کنید و اگر نکنید بدهاتان بر شما مسلط می شوند، پس هر چه خوبانتان دعا کنند مستجاب نمی شود.( وسائل الشیعه ١٦/١١٨/ح٤) و نیز حضرت باقر علیه السلام می فرماید: خداوند به شعیب پیامبر (ع) وحی فرمود که یک صد هزار نفر از قوم تو را هلاک خواهم کرد؛ چهل هزار نفر از اشرار و شصت هزار نفر از خوبان! حضرت شعیب گفت پروردگارا! اشرار سزاوار عذابند اما نیکان چرا؟ فرمود: چون با اهل معصیت سازش کردند و برای غضب من بر انها غضب نکردند و انها را نهی ننمودند( همان منبع ١٤٦/ح١)

 

🔻با توجه به روایات فوق، آنچه برای ما مشخص می شود ، این است که آمر به معروف و ناهی از منکر ، مثال یک رزمنده ، در میدان جنگ ،نه تنها از احکام الهی دفاع می کند، بلکه با ایثار و شجاعت سعی دارد مردم جامعه را از غضب الهی نجات دهد. پس بهترین لقب برای چنین شخصی همان، مجاهد فی سبیل الله است .

 

🔻بانوی ، مومنه و مجاهده ای که اخیرا ، به دلیل اجرای فرمان اللهی مورد حمله تعدادی انسان نمای، بی صفت و بی غیرت، در شهر خمام گیلان، در انظار عمومی و جلو دیدگان فرزند خردسالش قرار گرفت ،نمونه بارز یک زن مسلمان است .ملل جهانی، بایستی این زن مومنه را به عنوان زن مسلمان ایرانی معرفی کنند . نه افرادی که در منجلاب کفر و نفاق ومزدوری غرق شده و بر احکام الهی خنجر می کشند. با همه شجاعت و دلیری که در شاگرد مکتب حضرت زهرا (س) دیده می شود ، مظلومیت و تنهایی فوران می کند ، به طوری که انسان آرزو می کند با دیدن این صحنه دردناک ، دق مرگ شود. صحنه ای که در تاریخ شیعه بارها تکرار شده و چندان غریب نیست . از سیلی و لگد و به زمین افتادن روایات دلخراشی در تاریخ تشیع ثبت شده است .

 

🔻و اما ، ظاهرا برخی مغرضان و معاندان ، نظام ، از رفعت اسلامی سو استفاده کرده یا با تکیه به برخی جریان های منفور بر این باورند که ، می توانند ، همانند عصر رضاخانی حجاب و عفاف را به چالش کشیده و دست به هر کاری بزنند.غافل از اینکه ، تیغ قانون نظام اسلامی بسیار بران ، و مشت امت حزب الله اهنین است. 💠بدین وسیله ، ما خادمین شهدا و جهادگران فرهنگی ، ضمن محکومیت این حرکت بی شرمانه و ناجوانمردانه ،به همه عوامل داخلی که در صدد هنجار شکنی و قبح شکنی هستند هشدار می دهیم که از شیطنت و شرارت دست کشیده و به قانون کشور و نظام اسلامی احترام بگذارند. که صبر امت حزب الله حد و حدودی دارد! و همچنین از نهادهای مسئول، از جمله ، قوه قضاییه، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و سایر عوامل اجرایی مصرانه درخواست داریم ، در اسرع وقت به موضوع ذکر شده رسیدگی و عوامل دخیل در این ماجرا را به اشد مجازات برسانند. تا درس عبرتی باشد برای قانون شکنان ،و حامیانشان. امید است مسئولین امر با برخورد انقلابی، قلب های ازرده از این رفتار قبیح را التیام بخشند. والعاقبت للمتقین

مدیرمجمع جهانی خادمین شهدا

محمدی همدانی

 

 

  • مجمع جهانی خادمین شهدا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پایگاه خبری مجمع جهانی خادمین شهدا

این سایت زیر نظر کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام، جهت درج اخبار، بیانیه و مراسمات شهدایی ایجاد شده است.